ΟΙ ΟΡΟΙ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΦΩΤΕΙΝΗ ΔΟΞΑ

Από την Δευτέρα στις 11 Μαϊου, ξεκινά η επαναλειτουργία της  Γ΄ Λυκείου και αφορά ειδικούς κανόνες πραγματοποίησης και συμμόρφωσης για την αποφυγή εξάπλωσης της πανδημίας-, τόσο από την πλευρά των μαθητών, όσο και από την πλευρά των καθηγητών.

Σύμφωνα με την απόφαση του αρμόδιου Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, αλλά και τις ανακοινώσεις του Υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας Νικόλαου Χαρδαλιά στην καθιερωμένη Συνέντευξη Τύπου, που δίνεται καθημερινά σε κρατικό κανάλι της χώρας, ειπώθηκαν τα εξής:

  • Περιορίζεται ο συνωστισμός κατά την προσέλευση και την αποχώρηση από την σχολική μονάδα, φροντίζοντας να τηρούνται αποστάσεις, μεταξύ των μαθητών.
  • Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο, πριν την έναρξη του προγράμματος. Η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται, στις αίθουσες.
  • Οι σχολικές αίθουσες, θα πρέπει να διαμορφωθούν έτσι, ώστε να μεγιστοποιείται η απόσταση μεταξύ των μαθητών στο πλαίσιο του εφικτού, δηλαδή ένας μαθητής ανά θρανίο.
  • Ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός μαθητών ανά σχολική αίθουσα, ορίζεται στους 15.
  • Τάξεις ή τμήματα τάξεων, με περισσότερους των 15 μαθητών, χωρίζονται σε υπο τμήματα ίσης δυναμικής και εφαρμόζουν εκ περιτροπής διδασκαλία.
  • Εφόσον σε κάποια σχολική μονάδα, πλεονάζουν κατάλληλες-ιδίως γι την τήρηση αποστάσεων, μεταξύ των μαθητών-σχολικές αίθουσες, η διδασκαλία σε υπο τμήματα που προκύπτουν μετά την ως άνω κατανομή, μπορεί να είναι και καθημερινή.
  • Η απόσταση μεταξύ των μαθητών, θα πρέπει να είναι ίση με 1,5 μέτρο μήκος. Εάν κάποια σχολική αίθουσα δεν επαρκή ,για την τήρηση αυτής της απόστασης, τότε το τμήμα-ανεξαρτήτως αριθμού μαθητών-, ορίζεται σε υπο τμήματα.
  • Προκειμένου να περιοριστεί ο συγχρωτισμός, είναι σημαντικό να υιοθετηθούν πρακτικές, συστηματικού διαχωρισμού των μαθητών και κατά τα διαλλείματα.

ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ  ΣΤΑ ΔΙΑΛΛΕΙΜΑΤΑ:

  • Σταδιακή και με σειρά έξοδος των μαθητών στο προαύλιο
  • Διαφορετικοί χώροι για τους μαθητές, κάθε τμήματος στο προαύλιο.
  • Φυσικός αερισμός των αιθουσών, στο διάλλειμα
  • Απαγόρευση παιχνιδιών με μπάλα, όπως  π.χ. μπάσκετ, ποδόσφαιρο, volley.
  • Επισημαίνεται ότι εκτός, από την διαρρύθμιση των σχολικών αιθουσών, σημαντική είναι η αποσυμφόρηση και του γραφείου των εκπαιδευτικών.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο