ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΦΩΤΕΙΝΗ ΔΟΞΑ
Το μεγαλύτερο πλήγμα δέχονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες, οι εταιρείες τεχνολογίας, οι αεροπορικές εταιρείες, ο τουρισμός, η ναυτιλία και με την Κινεζική Επιχειρηματικότητα των Δυτικών πρωτευουσών, να έχει ερημώσει.
Ειδικότερα οι Διεθνής Αερογραμμές, υπολογίζουν την ζημία σε 5 δισεκατομμύρια δολάρια, για το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Η Κίνα θεωρείται η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής και ο μεγαλύτερος εισαγωγέας πετρελαίου στον κόσμο.
Για πρώτη φορά εδώ και 10 χρόνια, η παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου μειώθηκε κατά 435χιλιάδες βαρέλια.
Συνολικά προβλέπεται επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας, κατά 0,2% για φέτος, περίπου δηλαδή 120δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα πάντοτε με το αισιόδοξο σενάριο, της άμεσης κατάπαυσης του covid-19.
Το σκηνικό πρωτοφανές. Άδεια καταστήματα στις άλλοτε πολύβουες στις κινεζικές εμπορικές συνοικίες, ανά τον κόσμο. Ο φόβος από τον Κορονοϊό, έχει ερημώσει κάθε Κινεζική επιχείρηση.
Αν και εκτιμάται ότι η οικονομία θα ανακάμψει γρηγορότερα, αυτό δεν ισχύει το ίδιο για όλους.
Το κλείσιμο εταιρειών και εργοστασίων στην Κίνα, αλλά και με την επιβολή ταξιδιωτικών περιορισμών προς την χώρα, διαταράχθηκε ο κύκλος εισαγωγής, εισαγωγών και εξαγωγών, η παγκόσμια δηλαδή αλυσίδα τροφοδοσίας.
photo:fortunegreece.com