Ο κλάδος των ακινήτων είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός και απαιτεί αποτελεσματική διαχείριση πελατών και ακινήτων. Τα τελευταία χρόνια, η τεχνολογία CRM έχει αλλάξει το παιχνίδι με την ενσωμάτωσή της στα προγράμματα οργάνωσης μεσιτικού γραφείου. Νέα εξειδικευμένα προγράμματα έχουν σχεδιαστεί για την διαχείριση ακίνητης περιουσίας, μετατρέποντας δυνητικούς πελάτες σε αγοραστές ακινήτων. Ένα προγράμμα μεσιτικού μεCRM προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις προσαρμοσμένες στις μοναδικές ανάγκες των επαγγελματιών του real estate. Διαχειρίζεται κεντρικά τους υποψήφιους πελάτες, τις επαφές, τα ακίνητα, τις συναλλαγές και το μάρκετινγκ. Αυτά τα εργαλεία προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα χαρακτηριστικών που έχουν σχεδιαστεί για τον εξορθολογισμό και την αυτοματοποίηση διαφόρων εργασιών και διαδικασιών των μεσιτικών επιχειρήσεων.
Τα μεσιτικά προγράμματα με δυνατότητες CRM επιτρέπουν στους επαγγελματίες να προσεγγίζουν πιο αποτελεσματικά δυνητικούς πελάτες. Μπορούν μέσα από διάφορες πηγές και καμπάνιες, να συγκεντρώνουν στοιχεία πελατών όπως φόρμες επικοινωνίας, ιστότοπους, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και email. Οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν έπειτα να κατηγοριοποιηθούν και να ανατεθούν σε αντιπροσώπους για περαιτέρω επικοινωνία.
Με τα προγράμματα οργάνωσης μεσιτικού γραφείου, οι πράκτορες μπορούν να διατηρούν το προφίλ πελατών με κάθε λεπτομέρεια, συμπεριλαμβανομένων των προτιμήσεών τους, των απαιτήσεων που έχουν στην ιδιοκτησία και του ιστορικού επικοινωνίας.
Τα εργαλεία CRM επιτρέπουν στους πράκτορες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται καταχωρήσεις ακινήτων με φωτογραφίες, περιγραφές και λεπτομέρειες τιμολόγησης. Αυτά τα δεδομένα μπορούν εύκολα να κοινοποιηθούν σε πιθανούς αγοραστές και άλλα μεσιτικά γραφεία, διευκολύνοντας έτσι το μάρκετινγκ και την προώθηση ακινήτων.
Μέσα από ένα CRM διαχείρισης ακινήτων μπορούν τα μεσιτικά γραφεία να στέλνουν αυτοματοποιημένα email με πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων. Οι πράκτορες μπορούν να στέλνουν εξατομικευμένα μηνύματα, ενημερωτικά δελτία στους πελάτες και τους υποψήφιους αγοραστές.
Τα εργαλεία CRM Real Estate αυτοματοποιούν επαναλαμβανόμενες εργασίες, όπως προγραμματισμό ραντεβού, υπενθυμίσεις και διαχείριση συμβολαίων. Αυτό χαρίζει επιπλέον χρόνο στους πράκτορες έτσι ώστε να επικεντρωθούν στην οικοδόμηση σχέσεων και στο κλείσιμο συμφωνιών.
Επίσης, οι πράκτορες μπορούν να παρακολουθούν την απόδοσή τους, τα ποσοστά μετατροπών δυνητικών πελατών και να συγκεντρώνουν πληροφορίες για τις τάσεις της αγοράς μέσω αναλυτικών στοιχείων και λειτουργιών αναφοράς. Με αυτόν τον τρόπο θέτουν καινούργιους στόχους και βελτιώνουν τις διαδικασίες προσέγγισης πελατών ώστε να επιτύχουν καλύτερες συμφωνίες και περισσότερες πωλήσεις.
Με τα σύγχρονα προγράμματα οργάνωσης μεσιτικού γραφείουαυξάνεται σημαντικά η παραγωγικότητα των πρακτόρων και των μεσιτών. Η αυτοματοποίηση καθημερινών εργασιών που τρώνε πολύ χρόνο γίνονται πλέον από το λογισμικό. Αυτό επιτρέπει στους επαγγελματίες να χειρίζονται μεγαλύτερο όγκο πελατών και να ασχολούνται με περισσότερα ραντεβού.
Με την ενσωμάτωση ενός προγράμματος CRM για μεσιτικά γραφεία η επιχείρηση μπορεί να παραμένει μπροστά στον ανταγωνισμό του μεσιτικού κλάδου. Τα εργαλεία CRM δίνουν στους πράκτορες ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μπορούν να παρέχουν ανώτερο επίπεδο υπηρεσιών και μπορούν να βελτιώσουν την επαγγελματική εικόνα της επιχείρησης.
Επιπλέον, οι cloud υπηρεσίες που διαθέτουν και CRM προγράμματα για μεσιτικά γραφεία έχουν την δυνατότητα προστασίας των δεδομένων των πελατών και όλων των στοιχείων από την ακίνητη περιουσία που διαθέτουν. Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί με μια φυσική καταστροφή όλα τα δεδομένα θα μπορούν να σωθούν και δεν θα κινδυνεύουν. Επίσης, τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των πελατών δεν κινδυνεύουν μιας και υπάρχει σχετική συμμόρφωση σε όλους τους κανονισμούς GDPR. Αυτό βοηθά τους μεσίτες να οικοδομήσουν περισσότερη εμπιστοσύνη με τους πελάτες τους.